tisdag 12 maj 2009

I never change.


Jag trodde inte att jag skulle återvända till bloggandet. Jag trodde inte att jag skulle klara av att börja om från början och ännu en gång ta reda på vem jag är i skriven form. För er som inte läst mig innan spelar detta givetvis liten roll. Mitt namn är Hedda. Vissa som läser mig kallar mig Sorbonne. Det här är andra delen av vad som var Sorbonne - en blogg om mode, stil och min franska längtan. Sorbonne handlar nu om stil, streetstyle och min franska längtan. Jag har länge intresserats av en street style blogg med personliga inslag. Gatumode handlar inte bara om plagg utan om vad som döjler sig i människan som bär plagget. Att skriva eller visa foton handlar inte bara om det ena eller det andra. Bilder och skrift går ihop. De hör ihop. Sorbonne del två handlar om mode ur mitt synsätt och stil hos andra människor.

À bientôt,
Hedda

2 kommentarer: