torsdag 14 maj 2009

Food for thought.


Istället för stol har jag en fotölj vid mitt skrivbord. Jag tycker bättre om att sitta i den och skriva. Jag spenderar merparten av min tid hemma i den fotöljen. Den är täckt av fårskinn och manhattanmönstrad kudde. Jag har en filt över mig. Just nu äter jag laktosfriyoghurt och dricker berocca i samma filt. Så ser de flesta av min morgonar ut. Sovmorgon i dag och jag försökte verkligen dra mig till tio timmars sömn. Det misslyckades.

Resten av dagen, efter att jag duschat och lämnat byggnaden inom fyrtiofemmiuter, lär tillbringas i stan. En kort skoldag och sedan trippelbokningar med vänner och frisör. Det tycks tyvärr vara iskallt ute. Jag klarar nog inte mer kyla. Strumpbyxor, chiffongklänning och alldeles för stor kofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar