lördag 18 juli 2009

Life's a bitch and then you take up golfing.


Just nu lider jag av en viss sommarnedstämdhet. Detta leder till ett antal mer eller mindre patetiska utfall. De värsta exempeln inkluderar cheesiga låtar på repeat och tårfällningar till varje avsnitt av olika sjukhusserier. För att vräka mig ur denna nedstämdhet gör jag följande :
- Fortsätter läsa F. Scott.
- Gör planer att gå på Djurgården
- Längtar efter Humlegården och Jalouse samtidigt
- Kväver känslor med 'This old heart of mine'
- Facebookar mina vänner
- Funderar över om jag kan hänge mig åt 'The Secret'
- Nonchalerar samma tanke
- Velar mellan om jag ska se om "Marie Antoinette" eller "The Darjeeling Limited"
- Köper biljetter till Timbuktu på Mosebacke
- Velar mellan Hoffmaestro och Veronica Maggio på samma ställe
- Sätter på Röyksopps 'Happy up here' och visualiserar känslan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar